Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2008 21:42 - Имам нужда.....По- силна от тази да дишам
Автор: scorpin83 Категория: Тя и той   
Прочетен: 1876 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Имам нужда от теб...От нежния допир до кадифе, от страстния полъх на океан....
Имам нужда да си тук! До мен. Не на другия край на света, на вечността....
Имам нужда да ме обичаш....Истински и само мен!
Имам нужда да ме галиш...нежно и навсякъде....
Имам нужда да ме прегръщаш...силно да ме държиш в прегръдките си.
Е моите нужди са егоистични и незадоволени.
Просто липсваш......На тялото, на ума, на душата. Липсваш ми. Физически усещам тази липса..
Бе до мен и бе приказно.....Тогава нямах нужди....само усещания, които споделяхме взаимно....
Светът бе в краката ми, толкова значима се чувствах с теб.
Луната грееше в косите ми, слънцето се отразяваше в очите ми....Всяко цвете цъфтеше за мен...
И .....мрак....Толкова наситен, че го докосвам....Не мога да дишам....Без теб.
Остави ме....Дори не каза, че си тръгваш...Просто един ден ( онези, които мислех, че отново са само за мен ) сърцето ми се разкъса...То, първо усети липсата ти....
Ти го изпълваше цялото...Разкъса го на хиляди парчета...
Няма да питам, не искам да знам какво те накара всичко наше да разрушиш.
Какво направих, за да ме забравиш.
Какво не ти стигна ( цялата бях твоя ), за да тръгнеш отново да търсиш.....
На пук на себе си, на Теб, на малкия жалък свят няма да те забравя.
Ще помня всеки поглед, всяка красива дума, всеки дъх, всяка усмивка.....
Ще помня клетвите и споделените мечти....Ще те запомня завинаги...
След години.....дълги, самотни.....След днешния ден.
Вече посърнали, безверни и самотни ще се срещнем отново. Това е моята клетва...
Ще погледнем в очите си и всичко като на лента ще се съживи....
Онова жарко лято и нашите млади души...
Онези дни на обаяние и нежност, на единение....Лятото на нашите мечти....
Късно е....Но вече не боли...Намерихме се след безкрая, за да открием, че не сме сами....
Обичам те Любов! Обичам те...., но толкова е късно за слова.
В прегръдка нежна  умират нашите тела........


Тагове:   нужда,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. анонимен - sisi
14.09.2008 21:57
4udesno.. mnogo mi haresa.. jelaq ti uspeh... v lubovta...
цитирай
2. elle10 - добро... допада ми :)
15.09.2008 23:05
добро... допада ми :)
цитирай
3. анонимен - ;(
08.06.2009 21:14
направо се разплаквам от такива прекрасни (вярно пълни с мъка, но накрая с хепи-енд), но същевременно тъжни, пълни с всякакви емоции истории....... ;(
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: scorpin83
Категория: Тя и той
Прочетен: 28751
Постинги: 10
Коментари: 11
Гласове: 35
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930