Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2009 09:52 - LOST
Автор: scorpin83 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 513 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.11.2009 09:28


Изгубени   Колко е тъмно в празната стая.....   Колко самотна съм в целия свят.... Скитах в безкрая, в търсене на сродна душа, Търсих и молех, и плачех...... Изгубих се накрая аз......   Къде си? Не успях да те открия в целия свят.... Нима не съществуваш? Нима си само мечта?   Кърви сърцето......................... Душата плаче........................... Последната надежда умря..... Къде си? Не зная..................... Ако не те открия, ще си остана завинаги сама....   Изгубена........търсейки теб...... Изгубена.......сама в целия свят. Помогни ми да те намеря, дай ми някакъв знак. Покажи, че те има, че и ти търсиш мен.   Пътищата наши да се пресекат....... Да се вгледаш в моите очи. Да видиш там как тлее....... Надеждата да се направим щастливи...   ..........Изгубена.........не те намерих..... Изгубена......пътя загубих до теб. А може би винаги си бил тук.... Чакащ и аз да те намеря....       Не се открихме и боли, разминахме се..... Всеки е търсил на различни страни..... Но в живота става така.... аз съм тук, а ти си до мен....   Вървели сме в посока една........ И нито веднъж не сме се погледнали.... За да открием у другия топлина.   Сърцата били са заедно...... в ритъм един. И нито за миг не сме се заслушали..... Как туптят, за да изпълнят своята мисия...   Цял живот се чакахме...........  и търсихме един друг, А така и не видяхме, че бяхме заедно.......,  търсейки на различни страни.......   Изгубените ни души събраха се в безкрая...... прекалено късно, може би......... А сигурно така е трябвало......, Поне на края да не сме сами.........          


Тагове:   две,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: scorpin83
Категория: Тя и той
Прочетен: 28756
Постинги: 10
Коментари: 11
Гласове: 35
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930